Hannigan's Wake
S7, E4: Jessica (Angela Lansbury) searches for the truth surrounding a 16-year-old murder case at the request of a dying Pulitzer Prize-winning author (Van Johnson). Guest stars: Efrem Zimbalist Jr., Bradford Dillman.