Hans My Hedghog
S1, E1: Hans, a hedgehog-boy, feels ostracized in his town so he runs away. Twenty years later, Hans helps a king lost in the woods find his way back to his kingdom. The king rewards Hans with the first thing that the king will see when he re-enters his kingdom. But when the first thing he sees turns out to be his beautiful daughter, will despair take hold or can love prevail?