Hanson vs. Sam Richardson & Shaggy vs. Matthew Lillard
S2, E7: The loveable brothers of Hanson enter the savage battlegrounds to face Veep's hilarious Sam Richardson. And it's a duel of Shaggys when Scooby-Doo's Matthew Lillard is the underdog when paired against musician Shaggy. See what we did there?