S1, E5: Tensions are high as the kids run South toward the park, hoping to find some adults who can help them. While they managed to escape being eaten the first time, our kids run into the Indominus Rex again and have to use their wits to evade her, especially after the only adult around completely abandons them. Meanwhile, Bumpy joins the group.