S1, E4: William and Isabel will have a pending and definitive conversation at Dave’s birthday party, the series’ director. Andrés and Joao get William ready for the event. To be a contemporary man will represent an acid test. Finally, the sacrifice will pay off at the party, though not in the way that William had imagined.