Primate
That man was very much alive
William receives a medical diagnosis that forces him to eat better, quit alcohol and do exercise. Despite everything going well in life and also that he begins working in a youth series, he is convinced that he is going to die. His paranoia and complaints grow until Juliana, his wife, teaches him a lesson.
Keeping it in the family
William’s arrival changes the dynamics of Andres’ and Joao’s couple life. In order to have a peaceful romantic day, Andres forces William to accept an invitation made by the young actors of the series where he works. William’s first night out will take an unexpected turn.
William understands that Julia has moved on with her life and is now seeing somebody. He also sets himself the task of returning to the market and suspects that Isabel is interested. Andrés laughs at him because he thinks she is too young and good looking for him. He says she is out of his reach. For William, the topic becomes a matter of pride. A new member arrives at Andrés’ house.
William and Isabel will have a pending and definitive conversation at Dave’s birthday party, the series’ director. Andrés and Joao get William ready for the event. To be a contemporary man will represent an acid test. Finally, the sacrifice will pay off at the party, though not in the way that William had imagined.
William must face the consequences of using his secret weapon of seduction on Karina. In addition to suffering from physical pain, his co-workers in the series will also discover his secret. Meanwhile, Andrés and Joao must face an awkward discussion about life as a couple after William talks too much.
With Joao away, Andres is devoted to neurosis and compulsive cleaning. William, worried, looks to his friends to schedule a soccer match and thus distract him. But both Andres and William know they are no longer the same and need other solutions. Andres looks to vent at the party and William, who is there console him, re-encounters Mariana.