Where are the single guys? Where are the married men?
S1, E5: William must face the consequences of using his secret weapon of seduction on Karina. In addition to suffering from physical pain, his co-workers in the series will also discover his secret. Meanwhile, Andrés and Joao must face an awkward discussion about life as a couple after William talks too much.