Man against man
S1, E3: William understands that Julia has moved on with her life and is now seeing somebody. He also sets himself the task of returning to the market and suspects that Isabel is interested. Andrés laughs at him because he thinks she is too young and good looking for him. He says she is out of his reach. For William, the topic becomes a matter of pride. A new member arrives at Andrés’ house.