That man was very much alive
S1, E1: William receives a medical diagnosis that forces him to eat better, quit alcohol and do exercise. Despite everything going well in life and also that he begins working in a youth series, he is convinced that he is going to die. His paranoia and complaints grow until Juliana, his wife, teaches him a lesson.