Primate Keeping it in the family
S1, E2: William’s arrival changes the dynamics of Andres’ and Joao’s couple life. In order to have a peaceful romantic day, Andres forces William to accept an invitation made by the young actors of the series where he works. William’s first night out will take an unexpected turn.