Primate We are no longer the same
S1, E6: With Joao away, Andres is devoted to neurosis and compulsive cleaning. William, worried, looks to his friends to schedule a soccer match and thus distract him. But both Andres and William know they are no longer the same and need other solutions. Andres looks to vent at the party and William, who is there console him, re-encounters Mariana.