Happy Endings
S11, E12: Business becomes personal for Frank and his 1 Police Plaza team when Baker is assaulted on the street, as well as for Erin, when she asks her ex-husband, Jack Boyle (Peter Hermann), to represent a defendant she's prosecuting. Also, Eddie wonders if she's being too stubborn after she publicly undermines one of Jamie's decisions at work, and Danny and Baez investigate the attempted murder of a couple with huge secrets.