Happy Trails
S5, E6: Alan Shore and Denny Crane saddle up at a dude ranch but find themselves at odds with their fellow horse enthusiasts and in court, and Shirley Schmidt defends the murderous Catherine Piper after she accidentally blows up her doctor.