Harassment
S4, E12: Audrey (Megyn Price) is accused of sexual harassment at work by a new young, attractive mailroom employee. Jennifer (Bianca Kajlich) and Adam (Oliver Hudson) disagree as she refuses to believe a woman can?t get a simple backrub from the man she loves. Russell (David Spade) is stuck in the middle of a competition, after Timmy (Adhir Kalyan) challenges Jeff (Patrick Warburton) to a game of cricket.