Harry's Clash of the Spices
Сезон 1, серия 4: Who says meatless meals are boring? Harry's vegan risotto is anything but bland, thanks to his unique spice mix that Renee calls a "Clash of the Spices." Friend and seasoned Hollywood actor Ed Begley Jr. stops by for this veggie-themed brunch.