Harry's Linoleum Chicken
Сезон 1, серия 2: Harry and Renee welcome Ted Danson, Mary Steenburgen, and Dean Norris to their kitchen, where they whip up a quick and easy dinner that Harry lovingly refers to as "linoleum chicken," for reasons you'll have to hear to believe...