Harvard
S2, E7: Albert Einstein visits Bellacourt Manor, and Beatrice helps him solve a complex equation. Lillian attempts to procure a condom so that she can have sex for pleasure, and Peepers tracks down Blanche's "boyfriend" from the asylum.