Hat Tricks
S1, E8: To earn a spot in the finale, Duff Goldman and Kardea Brown ask the sibling bakers to make "The Cat in the Hat" helper desserts with an animal character who brings joy to children and is represented in a large-scale, impressive dessert that isn't a cake.