Hawaii
S2, E7: James Cook "discovers" Hawaii and parties with the natives, Japanese-American Daniel Inouye fights heroically in World War II, and Eddie Aikau becomes one of the world's greatest big wave surfers. Featuring Ken Marino, Jason Mantzoukas and Steven Yeun.