Worst Cooks in America Hawaiian Pig and a Poke
S9, E2: Rachael and Anne introduce the celebrity recruits to unique tropical flavors and challenge them to replicate their Hawaiian poke and pork dishes. The two celebrities with the worst dishes battle it out in an elimination challenge.