Hawk's Nightmare
S5, E14: Sidney Freedman is called in when Hawkeye starts having nightmares and begins walking in his sleep. Sidney believes that Hawkeye, upset over how young the soldiers he operates on are, has regressed into his mind to a time in his life without as much pressure.