Сезон 1, серия 6: Emma (Naomi Scott) is a British woman in Los Angeles trying to save money for a trip. While giving online lessons to international students, a Japanese man named Mamoru (Sosuke Ikematsu) joins her class. Emma is shaken by a question from Mamoru. Feeling stuck in her life and unhappy with her ex-boyfriend, Emma finds new joy with Mamoru, but one day he suddenly tells her, "This is my last lesson."