Headed Out for a Monster Hunt
S1, E4: With an interest in weapon enchantments and their effectiveness, Lloyd joins Albert and Sylpha on a monster hunt. After meeting Tao and reaching their destination the group encounters a pack of bearwolves, who regenerate unnaturally quickly.