Headlights Up, Not Low Beams
S1, E3: The heat is on for Bill as he attempts to transform 16 year old Abigail from a pageant zero to hero in just 10 days! Unpleasant memories resurface as Bill discusses his tumultuous childhood with daughter Stella during a visit to his hometown.