Hearing Problems
S6, E12: The ladies have brunch at Kathryn & Donnie's San Diego home, but emotions run high when Kyle's sister Kim is brought up and Kathryn reveals pain from her past. Eileen gets an Erika Jayne makeover, while Kyle meets with an old friend who has some advice for dealing with her sister. Then, the shadow of Munchausen Syndrome casts a dark cloud over Erika's sexy outdoor pool party as tempers reach their boiling point.