Heart Attack
S1, E9: Gert’s unhealthy eating causes her to have a heart attack during the Little Miss Mexifornia Pageant. Unable to afford the surgery in America, Bud takes her to Mexico to have her arteries unblocked and heart repaired. Meanwhile, Ernesto and Maria put Pepito on medication that makes him behave, but they don’t like the side effects.