Heart's Desire
S2, E4: Abigail travels to Hamilton to stay with Elizabeth's family and is compelled to accept Bill's help on a personal matter. A heroic act by Jack brings him closer to his ex-fiancée, Rosemary. Elizabeth returns to Hope Valley and she and Jack come together to consider what the future holds.