Heat Wave
Сезон 1, серия 5: Betty finally introduces Kent to her kids, but her perfect fantasy soon ends when Jimmy blackmails her. Jack and Paco begin to connect the dots, and Jack misses a direct encounter with Kent but finds new evidence inside a building. Meanwhile, Jack and Dianne navigate their feelings for each other.