Heavy Losses
S4, E7: Chase returns home and appears to be making an effort in re-prioritizing his life with Pamela and the kids. Claudia Joy, eager to finish her law degree, has an interview with Alex Miller (Mark La Mura, "All My Children"), the Dean of Admissions at Carolina Law School. Denise is faced with a difficult choice in regard to Jeremy.