Do Not Disturb: Hotel Horrors Hell at Heathrow
S1, E3: Amidst London's worst riots in a generation, two hotel employees are discovered murdered inside a flat near Heathrow Airport. Ultimately, the story has a twist so shocking that trained investigators never see it coming.