Do Not Disturb: Hotel Horrors
When it comes to salacious acts and cold-blooded murder, even five-star hotels have secrets. These stories peek behind closed doors at the shocking crimes that happen in hotels where guests check in, but they never check out.
Power, Privilege and Passion
In New York City, a rising swimwear designer finds herself a part of a toxic relationship with a local playboy. Her story turns into tragedy that concludes at the infamous Soho House.
Amidst London's worst riots in a generation, two hotel employees are discovered murdered inside a flat near Heathrow Airport. Ultimately, the story has a twist so shocking that trained investigators never see it coming.