Hell Is Empty and All the Devils Are Here
S1, E6: An argument between Lord Montague and Lord Capulet leads to a senseless act of violence that makes tensions between the two houses run dangerously high. Meanwhile, Rosaline finds herself in a compromising situation when her fate is in the hands of an unsuspecting person.