Help Wanted
Сезон 1, серия 7: Olivia and Jack finally have their Seattle getaway, but things don’t quite go as planned and later Olivia becomes distracted trying to help an ex-con she put away who claims to have turned his life around. Elsewhere, Rosie and Zach Cox are trying to follow the judge’s orders about their shared custody, but their continuing battles begin taking their toll on their daughter.