Henderson, Nevada-Adjacent Baby
S2, E4: Virginia, Burt, Jimmy and Sabrina head to Las Vegas to attend Virginia's cousin Delilah’s (guest star Amy Sedaris) wedding. Virginia is embarrassed that she didn't have the big wedding that her snooty cousin will have, so Burt attempts to make it up to her. Meanwhile, Jimmy tries to make a move on Sabrina who wants to go wild in Vegas.