Here Come the Brides
시즌 4, 에피소드 12: Adam Simms and his son Luke move into town. Adam and Miss Beadle quickly fall in love, while Luke and Nellie develop a whirlwind romance of their own. Luke is a decent young man and very loyal to Nellie, but when Harriet does not approve of his "farm boy" status, the young couple make secret plans to elope.