Here Comes The Judge
시즌 4, 에피소드 8: When Will is convinced that a judge is biased against his client, he and Alicia risk the judge's wrath by demanding a hearing to determine if another judge should take over the case. Meanwhile, Grace is affected by the death of a classmate and starts falling for a "bad boy," Zach looks for a way to help Peter's campaign, and Kalinda becomes suspicious of Nick. Judd Hirsch guest stars as Judge Creary and Amanda Peet returns as Laura Hellinger.