Here Was a Man
S1, E4: Swearengen directs Farnum to buy back the Garret claim; Alma prevails on Calamity Jane and Hickok for help; Hickok commissions Bullock in his stead. Charlie Utter leaves the camp; an ailing colleague, Andy Cramed, rejoins the Bella Union; and Hickok's run of luck at poker yields an unexpected return.