Hey Jealousy
S1, E23: With Reagan (Christina Applegate) working more closely with Luke (guest star Steven Pasquale), Chris (Will Arnett) starts to show signs of jealousy, but it takes his buddy Reed’s (guest star Will Forte) bad advice to send him into a full-blown panic. Meanwhile, Ava (Maya Rudolph) is surprised to learn that her rival will be competing against her in a 10K run for charity and enlists the help of celebrity trainer Gideon Kirk (guest star Fred Armisen). Jennifer Hall also stars.