Hi, Mr. Horned One
S3, E6: Charlie is thrilled that he's dating Isabella (JODI LYN O'KEEFE - "Nash Bridges"), a wild, sexually uninhibited woman--until Alan points out that she's a spooky Satan worshiper. Charlie is unfazed by Alan's warnings until Isabella threatens to put a curse on his manhood.