High Expectations
S2, E3: When the African American neighbors' car is egged, Vanessa goes against Mike's advice and decides to let them know their car wasn't the only one vandalized. Meanwhile Eve wants to quit soccer, but when Mike and Vanessa won't let her, she rebels by getting drunk at a party.