High Spirits
S1, E11: Kaneki is held captive by Yamori, who practices his torturous craft on him. The police and CCG move in to deal with Aogiri Tree, who have made an 11th Ward shopping mall their headquarters. In all the commotion, the Anteiku team tries to rescue Kaneki.