High Stakes
S4, E19: Percy and Lasalle go undercover at a high-stakes, underground poker game after the organizer targets players with access to a naval research laboratory. Also, Laurel Pride (Shanley Caswell) visits her dad during spring break to discuss options after her upcoming graduation.