Higher Learning
S2, E17: While Elizabeth accompanies Alison on a college campus tour, she is ambushed by protestors about a Chilean mining operation involving the U.S. and Chilean governments. Also, Henry, Jane and Jose Campos (Carlos Gomez), attempt to track down Jibral Disah's third wife, Hijriyyah. (TV-PG L, V)