Hijriyyah
S2, E16: After an Italian warship answers a distress call from a ship carrying Libyan refugees, Elizabeth is given 20 minutes to decide whether to question a passenger who claims to know the whereabouts of Jibral Disah, the most-wanted terrorist in the world. Also, Stevie brings her boyfriend, Jareth (Chris O'Shea), home to meet her parents.