Hit the Jackpot!
S5, E8: Desperate to avoid a winless season, HUGE faces KRAKEN. It's veteran vs. rookie as LOCK-JAW fights JACKPOT -- only one can go 3-0. Tournament favorite Tombstone protects his crown against a bot that was built to dethrone him -- Skorpios!