Hog Days of Summer
S2, E15: Dr. Pol and Charles hope to save a newborn calf with pneumonia, but the thick blanket of humidity covering the area makes their mission even more difficult. Meanwhile, Dr. Brenda and newcomer Dr. Sandra struggle to help a stubborn pig give birth on a brutally hot day.