Hold On
S2, E11: A building collapse at a rodeo injures a cowboy (Timothy Busfield), who begins to show bizarre symptoms. Meanwhile, a patient appears to be suffering from an appendectomy that Krista had performed weeks earlier, and Scott causes a serious car accident and insists on treating the teen victim.