Hollywood Forever
Сезон 1, серия 7: Annie and Ethan are paired up to take care of a baby as part of a class project and the experience causes them to see each other in a new light. Silver and Dixon continue to get closer and during her half-birthday party at the Hollywood Forever Cemetary, she opens him up to an entirely new experience in public.