Home Adrone
S5, E3: Steve is left home alone when the family takes a trip to look at a potential college for Hayley. When his friends arrive and realize he has the run of the house, they persuade Steve to break the rules. They're soon in over their heads when they discover that what they thought was a video game is actually a military controlled drone. As they attempt to cover their tracks, Roger has a meltdown that keeps the family from making their trip. Stan returns to find that Steve has betrayed his trust and thrust them into a high-level security situation.