Home Is Where the Beef Is
시즌 1, 에피소드 1: Amish and ex-Amish friends and family get together at Mary Schmucker's where her husband Chester is in for a rude awakening. Andrew has a score to settle with Jeremiah, Rebecca and Sabrina are expecting big things, and Kate awaits a great opportunity.